12-13 вересня в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Пріоритетні напрями психолого-педагогічного супроводу в освітньому просторі Нової української школи: організація, координація, науково-методичне забезпечення».
У роботі конференції взяли участь 138 науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, учителів закладів загальної середньої освіти і представників формальної і неформальної освіти з Мелітополя, Запоріжжя, Херсона, Бердянська, Києва, Кривого Рогу, Рівного, Сарн, Ніжина, Одеси; Любліна, Сосновця, Ченстохова (Польща).
На пленарному засіданні учасників конференції привітав ректор університету Анатолій Солоненко, який зауважив, що сьогоднішня конференція – це вже стратегічна структура системи, напрацьованої Мелітопольським державним педагогічним університетом імені Богдана Хмельницького, з початку 2017 року. На базі університету створено Педагогічну майстерню Нової української школи, де вчителі Запорізької області мають можливість набути практичних навичок завдяки тренінгам і майстер-класам у нових інноваційних лабораторіях в умовах, максимально наближених до принципів роботи Нової української школи.
Начальник Мелітопольського міського відділу освіти Ірина Щербак поєднала вітальне слово із першою пленарною доповіддю «Рік упровадження реформи НУШ в закладах освіти міста Мелітополя» і повідомила, що в рамках конференції піднімається дуже важливе питання. Пройшов цілий рік, як стартувала Нова українська школа і саме сьогодні, на початку нового навчального року, дуже важливо обговорити моменти, що були вдалими, над чим ще треба працювати педагогам і науковцям нашого міста. Вона зазначила, що партнерство з Мелітопольським державним педагогічним університетом імені Богдана Хмельницького триває багато років. Така співпраця дійсно впливає на результат, закріплений в успіхах школярів.
Надалі конференція продовжила роботу у форматі секційних засідань, під час яких учасники обговорили психолого-педагогічні аспекти супроводу реформації освітнього простору Нової української школи; сучасні технології професійного зростання вчителя в проекції реформування освіти в Україні; компетентнісний підхід в освітньому просторі НУШ. Окрему увагу присутні приділили інноваційним підходам до організації інклюзивної освіти: імплементації європейських практик в українські реалії.
Учасники науково-практичної конференції у рамках програми заходу відвідали майстер-класи «Робота з емоціями дитини в психотерапевтичному процесі», «Мандалотерапія в роботі з дітьми та підлітками», «Сексуальна освіта – запорука психологічного благополуччя особистості», «Вчителі і батьки: точки зіткнення», «Використання елементів арт-терапії в роботі з соціальними групами», «Сексуальне виховання дитини в сучасних умовах розвитку суспільства», «Об’ємна пісочна мандала «Грані власного Я»; заняття з елементами тренінгу «Пізнай світ іншого», трансформаційну гру «Розправ крила», тренінг для практикуючих та майбутніх учителів початкових класів «Я – сучасний вчитель НУШ!»