15 травня 2019 року з метою підвищення професійного рівня викладачів і навчально-допоміжного персоналу хіміко-біологічного факультету викладачі Яковійчук О.В. і Павленко О.М. провели науково-методичний семінар на тему «Ознайомлення з технологією навчання Case-Study».
Кейс-метод (Case study, метод аналізу ситуацій), розроблений англійськими науковцями М. Шевером, Ф. Едейем та К. Єйтс. Вперше цей метод був застосований у 1910 р. при викладі управлінських дисциплін у Гарвардський бізнес-школі, яка добре відома інноваціями.
Мета кейс-методу – поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення. Акцент робиться на самостійному навчанні учнів на основі колективних зусиль. Роль вчителя зводиться до спостереження і управління дискусією, роботою учнів. Головне в роботі над кейсом – самооцінка учня, причому у вигляді міркувань, аргументацій, обґрунтувань. Підходи до створення «Кейса» можуть бути різними, в залежності від предмету, термінів його створення, віку учнів.
Важливо те, що учні вчаться аналізувати власну роботу, власні успіхи; об’єктивно оцінювати свої можливості і бачити способи подолання перешкод, досягнення більш високих результатів. Їхня навчальна діяльність стає ще більш свідомою. Більш свідомою стає й відповідальність за свою працю.