Активний початок нового року запропонували молоді вчені університету. В рамках наукової теми «Розробка методології психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей з особливими потребами» (керівник д.психол.н., доц. Ковальова О.В.) 15 січня 2020 року на замовлення Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області в Лабораторії психології здоров’я відбувся науково-методичний семінар «Організація психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти».
Участь у семінарі взяли більш ніж 30 вчителів інклюзивних класів, психологів, методистів Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації та КУ «Районний методичний кабінет» Бердянської районної ради. Зокрема, були присутні представники с. Семенівки, с. Костянтинівки, с. Мордвинівка, с. Терпіння, с. Високівка, с. Новгородківка, с. Новомиколаївка, с. Полянівка, с. Вознесенка, с. Спаське, с. Данило-Іванівка, с. Фруктове, с. Долинське, с. Мордвинівка, с. Андріївка, а також запрошені гості з ГО «Особливе дитинство» (м. Мелітополь).
В ході семінару учасники наукової теми розглядали питання діагностики дітей з особливими потребами та складання корекційно-розвиткових програм (д.психол.н., доц. Ковальова О.В.), інноваційні техніки роботи з дітьми з особливими потребами (ст.викл. Варіна Г.Б.), психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектра (д.психол.н., доц. Ковальова О.В.), особливості побудови діалогічної взаємодії вчителів з батьками, які мають дітей з особливими потребами (к.пед.н., ст.викл. Чорна В.В.), психолого-педагогічне консультування батьків дітей з особливими потребами та формування у них мотивації до співпраці з командою психолого-педагогічного супроводу (к.психол.н., доц. Прокоф’єва О.О.).
Особливу увагу привернув виступ голови ГО «Особливе батькiвство. Захист прав особливих родин» Нехорошевої М.І. щодо особливостей розвивальної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра.
Завершився семінар врученням сертифікатів про підвищення кваліфікації.
Дякуємо учасникам за активність і науково-методичну цікавість до питань психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Чекаємо нових зустрічей!