28 листопада 2020 року викладачами кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи Солонською А. А. було проведено науковий онлайн-тренінг «Особливості логопедичної роботи з дітьми з аутистичним спектром».
Учасники мали змогу отримати знання з приводу особливостей діагностики дітей з аутистичним спектром. Було звернено увагу на признаки та симптоми проявів порушення аутистичного спектру у дітей у 2,5‒3 роки. Також було продемонстровано поетапність логопедичної роботи з дітьми зазначеної категорії: вправи з ерготерапії за методикою Катерини Руф, вправи на установлення зорового контакту для налагодження взаємозв’язку з дитиною, вправи на повторення рухів, вправи на виклик звуків та простих слів, вправи для поповнення словникового запасу.
Цікавою була демонстрація вправ на тілесно-орієнтований простір дитини, що уможливлює отримати від дитини-аутиста перші адаптативні відповіді на подразники. Серед продемонстрованих вправ були наступні: «Бутерброд», «Обертання», «Кокон», «Шестерня», «Черепашка». Наприкінці тренінгу учасників познайомили з опитувальником CASD для діагностики проявів аутистичного спектру у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.