
У сучасній методиці викладання іноземної мови основна увага приділяється розвитку вміння спілкуватися, формуванню комунікативної компетенції. Серед різноманіття нових педагогічних технологій, спрямованих на реалізацію особистісно-орієнтованого підходу, особливий інтерес представляє проектне навчання, яке відрізняється кооперативним характером виконання завдань, заняття засновані на принципі «learning by doing», орієнтованим на розвиток особистості учня. Сутність проектної методики полягає в тому, що мета занять і способи її досягнення повинні визначатися самими учнями на основі їх інтересів, індивідуальних особливостей, потреб, мотивів.
В доповідях представлено етапи роботи над проектами, завдання, роль втілення різних етапів виконання проекту, параметри оцінювання кінцевого продукту та можливі проблеми.
Доповіді проілюстровано відеофрагментами з власного досвіду викладачів (проектні роботи викладачів зі студентами під час навчання іноземної мови).


