24 жовтня 2018 року о 9.20 у 143 аудиторії Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбувся Іv Науково-просвітницький семінар вчителів початкових класів «Екологічні знання – основа життєвих компетентностей».
Організатори проведених заходів: Молодиченко В.В. – доктор філософських наук, професор кафедри початкової освіти МДПУ імені Богдана Хмельницького, координатор студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку», Мелаш В.Д. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти МДПУ імені Богдана Хмельницького, керівник студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку», Саєнко Ю.О. – асистент кафедри початкової освіти МДПУ імені Богдана Хмельницького, науковий куратор педагогічних досліджень у галузі початкової освіти, куратор студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку».
Барабоха Н.М. начальник наукового відділу Приазовського національного парку.
Метою проведеного семінару стала зацікавленість вчителів міста та району у вирішенні проблеми з формування життєвих компетентностей молодших школярів на основі безперервної екологічної просвіти , виховання почуття приналежності до великого світу природи.
На семінар були запрошені вчителя початкових класів Мелітопольського, Якимівського, Токмацького районів Запорізької області, вчителі Херсонської області , а також студенти І-ІV курсів денної та заочно-дистанційної форми навчання Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Усі учасники заходу мали змогу ознайомитись з експозицією науково-методичної літератури «Екологічна освіта для сталого розвитку».
Велику зацікавленість визвала доповідь начальника наукового відділу Приазовського національного парку Наталії Миколаївни Барабохи. Вона розповіла про наукову діяльність Приазовського національного парку:досягнення та перспективи в просвітницької діяльності.
На семінарі були заслухані доповіді освітян Мелітополя та директорів шкіл районів, де розкрились питання розвитку екологічної свідомості й самосвідомості особистості, як екологічно-культурної людини. Почуття приналежності до природи виникає у особистості в результаті наявності у неї досвіду переживань цілої гами почуттів більш локального плану: занепокоєння за власне майбутнє і майбутнє своєї сім’ї в умовах екологічної нестабільності; негативне ставлення до людей, які своїми діями або бездіяльністю погіршують екологічну ситуацію в регіоні й країні, і самокритика, як недостатньо активного захисника природи; здивування від потенціалу і величі природи, усвідомлення місця й ролі людини в ній – людини-руйнівника і людини-творця; радість від власного успіху в природоохоронній діяльності, власної гідності як людини.
Наприкінці семінару учасники отримали сертифікати
Інформацію підготувала:
куратор студентської наукової лабораторії
«Екологічна освіта для сталого розвитку» Саєнко Ю.О.