18 листопада 2019 р. на зустріч зі студентами та викладачами Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького завітав віце-президент, проректор з міжнародних зв’язків Вищої школи лінгвістичної Томаш Кук. Разом із начальником відділу міжнародних зв’язків МДПУ Аверіною Катериною гість університету презентував програми «Подвійний диплом» для студентів та «Стажування» і «Рівень володіння іноземною мовою (англійською/польською) – В2» для професійного розвитку викладачів на базі Вищої школи лінгвістичної міста Ченстохова (Польща).
Учасники заходу дізналися про всі особливості та переваги програм. Томаш Кук надав орієнтовний кошторис витрат на навчання, проживання й проїзд до навчального закладу, а також поділився інформацією про додаткові можливості навчання в польському закладі, зокрема, можливість одержати офіційний сертифікат щодо підтвердження рівня володіння англійською та польською мовами на рівні В2, вивчити декілька іноземних мов, участь у програмах стажування з європейськими навчальними закладами та безліч інших привабливих пропозицій.
По завершенню зустрічі, присутні переглянули короткі відео з відгуками студентів та викладачів різних українських університетів, у тому числі наших випускників програми «Подвійний диплом» та програм розвитку викладачів, які надав Томаш Кук. Також, Томаш Кук люб’язно погодився провести відкриту лекцію та майстерклас з професійного самовизначення студентам денного та заочного відділення спеціальності «Психологія».
На сьогодні понад 15 студентів пройшли програму паралельного навчання та понад 50 викладачів мали можливість пройти програми підвищення кваліфікації у Вищій школі лінгвістичній.
Взяти участь у програмі «Подвійний диплом» можуть усі студенти бакалаврату та магістратури за суміжними спеціальностями «Соціальна робота», «Англійська філологія», «Німецька філологія». Студентам та викладачам пропонується скласти іспит з англійської або польської мови на рівень В2, а також для випускників магістратури та викладачів пропонується 3-х місячне стажування за індивідуальним науковим напрямом.
Дякуємо нашим партнерам за плідну співпрацю та сподіваємося на подальший розвиток нових спільних проектів.