ВІДБУЛАСЬ ЧЕРГОВА ЦІКАВА ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ
17 жовтня 2024 року відбулася гостьова лекція на тему: «Альтернативна та додаткова комунікація: можливість бути почутим»
Лекція була проведена методистом Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), викладачкою кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти ЗНУ Кваша Наталею Вале
17 жовтня 2024 року відбулася гостьова лекція на тему: «Альтернативна та додаткова комунікація: можливість бути почутим»
Лекція була проведена методистом Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), викладачкою кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти ЗНУ Кваша Наталею Вале
До заходу долучились здобувачі вищої освіти ОП Спеціальна освіта.Логопедія та Початкова освіта. Інклюзивна освіта в рамках вивчення дисциплін першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти «Основи інклюзивної педагогіки», «Спеціальна педагогіка з історією логопедії», «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти», «Інноваційні технології у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення».
На лекції формувалися уявлення про:
різні форми альтернативної і додаткової комунікації (АДК): мовлення, погляд, текстові повідомлення, жести, вираз обличчя, дотик, жестова мова, піктограми, малюнки, додатки з символами та пристрої для генерації мовлення тощо;
про АДК як низку інструментів, технологій і технік втручання, які мають на меті стимулювати та поліпшувати комунікативну компетентність осіб з утрудненими комунікативними потребами важливою, насамперед для людей із мовленнєвими розладами при таких особливостях розвитку, як аутизм, інтелектуальна недостатність, порушення розвитку мовлення та інші стани, а також у разі втрати набутого мовлення внаслідок інсультів, травм тощо.
Дякуємо Наталі Кваша за інформативний, змістовний та цікавий практичний матеріал!нтинівною.
На лекції формувалися уявлення про:
різні форми альтернативної і додаткової комунікації (АДК): мовлення, погляд, текстові повідомлення, жести, вираз обличчя, дотик, жестова мова, піктограми, малюнки, додатки з символами та пристрої для генерації мовлення тощо;
про АДК як низку інструментів, технологій і технік втручання, які мають на меті стимулювати та поліпшувати комунікативну компетентність осіб з утрудненими комунікативними потребами важливою, насамперед для людей із мовленнєвими розладами при таких особливостях розвитку, як аутизм, інтелектуальна недостатність, порушення розвитку мовлення та інші стани, а також у разі втрати набутого мовлення внаслідок інсультів, травм тощо.
Дякуємо Наталі Кваша за інформативний, змістовний та цікавий практичний матеріал!нтинівною.