20 – 21 червня 2020 р. кафедрою теорії і методики музичної освіти та хореографії для здобувачів вищої освіти (бакалавр) Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти, освітньої програми: Середня освіта. Музичне мистецтво (за видами) проведено науково-методичний онлайн-семінар за темою: «Етапи розучування шкільного пісенного репертуару». Семінар проводила викладач музичного навчання Харченко Юлія Тлеубеківна.
Метою семінару є поширення знань здобувачів вищої освіти щодо використання стратегій, прийомів і технологій Нової української школи на уроках музичного мистецтва; поглиблення знань здобувачів вищої освіти з теорії і практики вокально-хорової роботи в закладах загальної освіти.
У процесі обговорення учасники розглядали питання щодо методичних вимог та принципів відбору шкільного пісенного репертуару та розспівування для вокально-хорової роботи з учнями на уроках музичного мистецтва. Обговорено основні підходи щодо послідовності розучування шкільної пісні (підготовка до слухання твору, попередня бесіда про пісню; показ твору; аналіз, розучування; повторення). Теоретичні питання супроводжувалися практичними завданнями. Здобувачі вищої освіти самостійно спробували підібрати на слух мелодію та елементарно ускладнити акомпанемент шкільної пісні (за вибором).
Учасники семінару високо оцінили якість представленого матеріалу та корисність для застосування у власній професійній діяльності.