16 грудня на філологічному факультеті пройшов методичний семінар-тренінг «Проблемно-ситуативні завдання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови» для студентів IV курсу, які в січні будуть проходити практику в загальноосвітніх школах міста і району та молодих учителів.
Під час проведення заходу майбутні і нинішні вчителі української мови розв’язували лінгвістичні задачі, створювали проблемно-ситуативні задачі і вирішували їх, вчилися формувати пізнавальні інтереси учнів крізь призму нетрадиційних диктантів. Навички, здобуті учасниками семінару-тренінгу, допоможуть слухачам в оволодінні і вдосконаленні фахової підготовки.
Методичний семінар-тренінг провела доцент кафедри української мови Мінкова О.Ф.