7 листопада відбулося урочисте відкриття VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя», започаткованої кафедрою теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Мета проведення заходу: актуалізація людино- і культуро творчої місії педагогіки мистецтва як актуальної освітньої технології культурного зростання особистості впродовж життя.
Географія конференції підтверджує її міжнародний статус – це представники закладів вищої освіти з Австралії, Болгарії, Грузії, Мексики, Молдови, Китаю, Казахстану, Польщі, України.
З вітальним словом до присутніх звернулися директор Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти професор Федорова О.В. і завідувач кафедри теорії і метродики музичної освіти та хореографії професор Сегеда Н.А.
Робота конференції відбудеться за такими напрямами:
– Історико-методологічні підвалини дослідження людинотворчої сутності педагогіки мистецтва;
– Педагогічна сутність і зміст людинотворчої функції мистецтва у процесі професійної підготовки особистості: освітній контекст;
– Методичні орієнтири забезпечення якості художньо-педагогічного супроводу культурного зростання школяра засобами мистецтва в освітньому процесі;
– Методичні основи реалізації індивідуально-творчого підходу до викладання фахових дисциплін у закладах позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;
– Дослідно-експериментальна робота молодих науковців та студентів з розробки та апробації творчих проектів особистісного зростання засобами мистецтва.
У плані роботи конференції попереду два насичених дні плідної роботи секцій конференції, методичної майстерні педагога нової української школи, яка буде висвітлювати питання експериментальної педагогіки мистецтва для культурного зростання школяра в системі неформальної і формальної освіти. Також відбудуться творчі виступи учасників форуму-фестивалю «Полікультурні арт діалоги».
За результатами роботи конференції формується збірка праць її учасників, що дасть змогу більш детально ознайомитись з їхніми науковими інтересами та виокремити питання, які вимагають подальшого дослідження.