9 січня 2019 р. викладачі кафедри інформатики і кібернетики Катерина Осадча й Ірина Наумук провели методичний семінар «Медіаграмотність в інформаційному суспільстві» для вчителів інформатики і директорів закладів загальної середньої освіти міста Мелітополя.
Семінар було організовано у межах постійно діючої в університеті Методичної майстерні педагога Нової української школи.
Під час семінару було розглянуто два актуальні тренди галузі інформаційних технологій: технології віртуальної і доповненої реальності, які поступово перетворюються на справжню реальність закладів освіти. Школярі розуміються на сучасних технологіях і перед вчителями постає питання, як використовувати їх в освітньому процесі. У його вирішенні вчителям інформатики допомагала доцент Катерина Осадча, яка продемонструвала:
- методи застосування VR- та АR-технологій в освіті;
- освітні і розвиваючі VR та АR програми з анатомії, хімії, астрономії, географії, біології.
Учасники семінару мали можливість самостійно оцінити ці технології, а також напрями і перспективи їх використання у школі.
Майстер-клас старшого викладача Ірини Наумук був присвячений проблемі формування у сучасної молоді критичного мислення у процесі навчання у школі, а також ролі вчителів інформатики в її вирішенні. Вчителі дізналися про 10 компетентностей з медіаграмотності, інформаційний «фастфуд», покоління «screen – screen», як формується медіаполе людини, маркери і види пропаганди, методи визначення об’єктивності інформації і багато іншого.
Завідувач кафедри професор Вячеслав Осадчий підкреслив, що кафедра інформатики і кібернетики готує фахівців-програмістів, які зможуть створювати технології майбутнього, а також вчителів, які будуть навчати молодь відповідальному використанню досягнень сучасної цивілізації.
Надзвичайно важливим й інформаційно насиченим стало спілкування вчителів і викладачів інформатики, під час якого обговорювалися актуальні проблеми шкіл міста.
На завершення Вячеслав Осадчий вручив учасникам сертифікати та побажав нових можливостей для реалізації у професійній діяльності.