16 травня в Навчально-науковому інституті соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького в рамках Міжнародного дня науки відбувся науково-методичний семінар „Екологічна освіта для сталого розвитку”. Метою проведення семінару стали презентації основних наукових досягнень членів студентської наукової лабораторії „Екологічна освіта для сталого розвитку” з формування еколого-орієнтованих цінностей в системі безперервної екологічної освіти для сталого розвитку суспільства.
На семінар були запрошені студенти І-ІV курсів Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Розпочався науково-методичний семінар з презентації дитячих малюнків „Екологія душі”, організаторами якої були Абдурахманов Р.Д. ‒ директор Мелітопольської дитячої художньої школи, вчитель вищої категорії, вчитель-методист та Житнік Т.С. ‒ асистент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, вчитель ІІ категорії Мелітопольської дитячої художньої школи.
Наступним етапом проведення науково-методичного семінару стала презентація виставки поробок з природних матеріалів „Світ навколо нас”. Її організатором виступила Чорна В.В.‒ кандидат педагогічних наук, асистент кафедри початкової освіти Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Усі учасники ознайомилися з експозицією науково-методичної літератури „Екологічна освіта для сталого розвитку”. Відповідальна за презентацію - Мелаш В.Д.- кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, керівник студентської наукової лабораторії „Екологічна освіта для сталого розвитку”.
Організатори семінару запропонували всім учасникам проаналізувати сучасний стан навколишнього природнього середовища через презентацію ‒ Вернісаж „Друге життя пластика”. Відповідальними за презентацію була Саєнко Ю.О.‒ асистент кафедри початкової освіти Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, куратор студентської наукової лабораторії „Екологічна освіта для сталого розвитку”.
Засідання науково-методичного семінару розпочалося з привітального слова Федорової О.В. – кандидата педагогічних наук, професора, директора Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького та Мелаш В.Д. ‒ керівника студентської наукової лабораторії „Екологічна освіта для сталого розвитку”.
Присутні переглянули відеоролик „Як все починалось?”, який відображав усі етапи становлення та основні наукові досягнення студентської наукової лабораторії протягом 5 років у галузі безперервної екологічної освіти.
Наступним етапом семінару стали доповіді студентів Навчально-науковому інституті соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
Гайкова Алеся – студентка ІV курсу. (Екологічне виховання підлітків шляхом застосування Арт-кейс проекту „Диво-дерево”). Науковий керівник старший викладач Власенко Е.А.).
Вельчева Марія – студентка IV курсу (Технологія формування еколого-етичної культури молодших школярів) (Науковий керівник – Мелаш В.Д.‒ кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти).
Струкова Світлана – студентка ІІІ курсу (Екологічна освіта молодших школярів як важливий фактор їх всебічного розвитку) (Науковий керівник – асистент кафедри початкової освіти Чорна В.В.).
Бізеєва Надія – студентка ІІІ курсу (Особливості вдосконалення фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку в позакласній роботі) (Науковий керівник – асистент кафедри початкової освіти Чорна В.В.)
Севастьянова Кристіна – студентка ІІІ курсу (Уявлення молодших школярів про екосенсорну культуру) (Науковий керівник – асистент кафедри початкової освіти Чорна В.В.).
Городнича Світлана – студентка ІІ курсу (Моделювання наступності екологічного виховання в системі ДНЗ – ЗОШ І ступеня) (Науковий керівник – старший викладач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти Вахняк Н.В.).
Князєва Дар’я – студентка ІІ курсу (Сутність технології взаємодії дошкільних навчальних закладів з родинами у екологічному вихованні) (Науковий керівник – старший викладач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти Вахняк Н.В.).
Хлудєєва Ілона – студентка ІІ курсу (Особливості організації екологічного навчання і виховання дошкільників) (Науковий керівник – старший викладач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти Вахняк Н.В.).
Коваленко Карина – студентка ІІ курсу (Технологія використання пейзажного живопису у формуванні естетичного ставлення до природи ) (Науковий керівник – старший викладач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти Вахняк Н.В.).
Нежданова Ольга, Шинкаренко Євгенія – студентки ІІ курсу (Екoлoгiчне виxoвання як сoціально-пeдагогічна прoблема) (Науковий керівник – викладач-стажист кафедри початкової освіти Варениченко А.Б.).
Кубрак Ганна, Кайда Ганна – студентки ІІ курсу (Екологічна культура в епоху науково-технологічного прогресу) (Науковий керівник – викладач-стажист кафедри початкової освіти Варениченко А.Б.)
Науково-методичний семінар закінчився врученням сертифікатів.
Організація та проведення науково-методичних семінарів, присвячених святкуванню Міжнародного дня науки, сприяє реалізації основної ідеї лабораторії ‒ формуванню еколого-орієнтованих цінностей для сталого розвитку суспільства та просвітницької діяльності з екологічної освіти. Студенти різних напрямів підготовки мали можливість висловити власні міркування та продемонструвати практичні розробки з безперервної екологічної освіти. Усі наукові досягнення членів лабораторії об’єднані одною головною метою ‒ формуванням ціннісного ставлення до природи (на основі еколого-орієнтованих цінностей) для сталого розвитку нашого суспільства та підготовкою майбутніх педагогів до професійної діяльності.
Інформацію підготовлено уратором студентської наукової лабораторії Варениченко А.Б. |