Виробничу практику (педагогічна, в закладах загальної середньої освіти) з 01.04.2024 по 19.05.2024 р. та виробничу практику (педагогічна, в закладах фахової передвищої та вищої освіти) з 22.04.2024 по 10.05.2024 р. проходили здобувачі 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей:
014.03 Середня освіта (Історія),
014.07 Середня освіта (Географія),
014.11 Середня освіта (Фізична культура).
Відповідно укладених договорів про співпрацю та проведення практик, базами практик стали заклади загальної середньої освіти та вищі навчальнізаклади ІІ рівня акредитації Запорізької, Дніпропетровської та Львівської областей.
Здобувачі звітували про результати проходження виробничих практик перед керівниками практик зі спеціальності та методистами кафедри педагогіки та педагогічної майстерності, ботаніки, методики викладання германських мов. Також на звітні конференції були запрошені стейкхолдери освітніх програм кафедр факультету.
Попри складну ситуацію в Україні, змішаний формат навчання в закладах загальної середньої освіти та вищих навчальних закладах ІІ рівня акредитації, здобувачі впоралися з поставленими завданнями проходження виробничої практики:
підготували та провели різнотипові моделі уроків з географії, біології, англійської мови, фізичної культури та історії;
розробили інтерактивні, сучасні мультимедійні презентації до залікових уроків;
розробили тестові завдання на різних освітніх платформах;
провели цікаві позакласні заходи зі своєї спеціальності;
розробили профорієнтаційні рекламні презентації зі своєї спеціальності та продемонстрували їх в закладах освіти;
розробили та провели виховні заходи з національно-патріотичного виховання.
Проходження виробничої практики безперечно сприяло виробленню у здобувачів творчого, дослідницького та креативного підходу до майбутньої професійної діяльності, набуттю навичок аналізу результатів своєї діяльності, самоосвіті, виробленню умінь та взаємодії з учнівським колективом та педагогічним колективом школи.
Ця практика показала студентам реальну сторону навчання учнів за компетентнісним підходом в умовах Нової української школи.
Сподіваємося, що здобуті практичні знання, професійні навички та вміння стануть в нагоді нашим студентам у майбутній професійній діяльності.