23 березня 2021 р. під час проведення ІІІ відкритого освітньо-наукового форуму з міжнародною участю «Класична наука для Нової української школи» на природничо-географічному факультеті було розглянуто науково-практичний географічний кейс «Методика формування компетентністного потенціалу учнів в шкільному курсі географії у контексті Нової української школи» для вчителів Запорізької, Херсонської та Донецької областей, викладачів факультету і здобувачів вищої освіти (денної і заочної форм навчання). Захід проходив у змішаному форматі, частина учасників була присутня безпосередньо в конференц-залі № 2, інша частина (24 учасника) підключалась у інтерактивному форматі на платформі ZOOM. Всього в роботі кейсу взяло участь близько 40 учасників.
Метою заходу було забезпечення сприяння подальшому впровадженню компетентносного підходу у викладанні географічних дисциплін в школі у контексті концепції Нової української школи.
В програмі кейсу було представлено дві доповіді, де акцентовано увагу на формуванні змісту географічної освіти, наукових напрацюваннях як української, так і світової спільноти, ознайомленні з власним досвідом і методикою застосування інноваційних методів під час викладання географічних дисциплін, впровадження наукових досліджень в навчальний процес.
Вчитель географії мелітопольського ліцею № 19 І.В. Голуб під час доповіді зосередила увагу на використання технології критичного мислення на уроках географії з метою підвищення вмотивованості учнів до навчання.
Доцент кафедри туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства О.З. Байтеряков ознайомив учасників з питаннями формування культурологічної компетентності учнів шляхом застосування творів живопису та художньої літератури, поштових марок, грошових знаків світу в географічній освіті, формуванням картографічних понять, умінь і навичок на уроках географії за допомогою визначення географічних центрів території різними методами.
Наприкінці заходу учасники висловили позитивні відгуки про кейс та побажання щодо наступних зустрічей.